sobota, 3 listopada 2012

Fruity Shake Festival

Jak bardzo niestabilna jestem emocjonalnie chyba nikomu nie muszę mówić ;) Ale ostatnimi czasy zaskoczyłam samą siebie. Niespodziewanie moje ciało zaczęło się sypać, zachciało wielu beznadziejnych dań, dużo cukru, dużo tłuszczu (czyli wszystkiego z czym walczę!), niezliczonej ilości kawy i herbaty. Zaczęło mieć humoru w stylu: a tu poboli cię głowa, a tu wyskoczy ci sto milionów okropnych pryszczy, tu choroba, gorączka. Tu coś, tam coś. Zrobiło mi nawet psikusa w postaci powrotu płaczliwości i napadów paniki (ochy achy). Nie zachodziłam w głowę czemu, stwierdziłam że zmiana diety, stres, mało snu itd. Ale teraz nagle wiem, doszło to do mnie 1 listopada. Więc co się mojemu kochającemu zdrowy tryb życia ;) ciału stało? A no zbliża się czwarty grudnia. Niby to jeszcze miesiąc, ale każdy poranek zbliża mnie do tej nieszczęsnej daty. Niby imieniny mojej Mamy, niby święto Taty-górnika: czysta radość. Dla mnie jednak jest to data kiedy wszystko na czym mi zależało legło w gruzach, moje dotychczasowe wybory okazały się całkowicie nietrafione a serce... cóż. I podświadomie nastroiłam się już na powtórkę w tym roku, tragedię, koniec świata a pierwsze co, to zareagowało moje ciało. Zaczęło się więc kompulsywne jedzenie, płakanie w poduszkę, powrót do upijania się i ogólne roztrzęsienie. Mimo tego, że w ostatnim czasie naprawdę się staram.
Na szczęście Vitalmania przyszła mi z ratunkiem i ogłosiła tydzień owocowego szejkowania! Cóż mogłoby być lepsze, żeby postawić nieszczęśliwą Ankę na nogi?
W najbliższym tygodniu ogłaszam więc częste aktualizacje i, mam nadzieję, dużo nowych przepisów :) Zapraszam również do przyłączenia się i przejścia na tydzień na dietę płynną. Oczywiście z dużą ilością zieleniny (a jakże!).

Uf, czas wziąć się w garść i zrobić z tego miesiąca najlepszy miesiąc 2012 roku!

Ciao ciało!

2 komentarze:

  1. Super utwor! Ja uwielbiam Marie. Pelna wyrazu, smaku i szaleństwa- to co lubie najbardziej:) Zapraszam do mnie na bloga o ekologicznym, zgodnym z rytmem natury, vege zyciu:) http://bycwiernymnaturze.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię jej posłuchać, tym bardziej, że mamy chyba dość podobne spojrzenie na świat i mogę się z większością jej utworów identyfikować :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...