niedziela, 26 sierpnia 2012

International WRFD



Z okazji Światowego Dnia Witarian obżeram się od rana szejkami i winogronami, a w planach mam wizytę we Frankie's na świeży sok i pogaduchy z koleżanką. Wybrałabym Machinę gdybym tylko miała pewność, że coś zostanie do jedzenia poza deserami ;)

Strasznie dzisiaj pochmurno i jakoś tak... smutno? Nie wiem czy to wina pogody czy wczorajszej mini kłótni w której uczestniczyłam, ale obudziłam się dzisiaj w niezbyt dobrym humorze. I najchętniej leżałabym w łóżku, zajadała surowiznę, popijała wodą i nie robiła dosłownie nic poza czytaniem blogów i for. Ach internet! Tak też wyglądał mój poranek... Miałam więc chwilę, żeby poczytać bloga Ewci W poszukiwaniu optymalnego zdrowia i zastanowić się nad tym, o czym mówiła podczas warsztatów. Myślałam więc o karteczkach wdzięczności, sokach, Strachu i Miłości, o tym jak wygląda a jak chciałabym, żeby wyglądało moje życie. I nawiązując do tych postów doszłam do wniosku, że mam problem z wyrozumiałością i podejściem do ludzi. Za szybko i za bardzo się do nich przywiązuję.
To śmieszne, że ktoś jest w moim życiu dosłownie chwilkę, a ja zapominam jak można bez tej osoby żyć. Nienawidzę, kiedy tracę znajomości i przyjaciół, a przecież często zdarza się, że dwie osoby oddalają się od siebie. Zawsze muszę taką stratę odchorować, czasem dłużej, czasem krócej. A czasem po prostu wiem, że dana znajomość mi nie służy i wysysa ze mnie całą pozytywną energię ale Strach powstrzymuje mnie przed zerwaniem jej. Do tego bojąc się odrzucenia, raczej nie pozwalam się innym zbliżyć do siebie, natomiast ja przywiązuję się w tym czasie bardzo mocno. A potem po prostu następuje koniec i ciężko mi zrozumieć co i jak to się stało. Tylko dlaczego mam na siłę utrzymywać kontakty z tymi, z którymi nie chcę lub którzy nie chcą? Muszę nabyć w jakimś sklepie tony wyrozumiałości dla siebie i innych :)


A ponieważ dzisiaj właśnie odchorowuję "znajomości", to proponuję słodziutki (bo sok malinowy):
SZEJK NA POPRAWĘ HUMORU ze Sky Tower w tle
składniki:
kilka liści sałaty
banan
jabłko
mleko ryżowe
domowy sok z malin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...