piątek, 31 sierpnia 2012

dobry do ostatniej kropli!

Najlepszy smoothie. Bezkonkurencyjnie. Mój zachwyt nad nim może być chyba jedynie porównany do pierwszego szejka ever. Polecam, ma delikatny smak, prawdziwie kremową (aksamitną!) konsystencję, jest sycący i bardzo bardzo zdrowy :)

SMOOTHIE AKSAMITNY
składniki:
pół awokado
troszkę soku z cytryny (ociupinka)
sok z wyciśniętej pomarańczy
ogórek
kilka liści sałaty lodowej
kilka nektarynek (u mnie było ok. 6, ale były malutkie i podpsute)

Miksujemy awokado i ogórka z sokiem z cytryny, połową soku z pomarańczy i sałatą. Dodajemy nektarynki obrane ze skórki, miksujemy. Dodajemy resztę soku z pomarańczy do smaku i uzyskania odpowiedniej konsystencji. Delektujemy się najsmaczniejszym szejkiem na świecie! Możemy przegryźć bananem na wielki głód ;)





3 komentarze:

  1. Ja kiedyś kupiłam awokado i wywaliłam po pierwszym kęsie, mdłe to strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo do czystego smaku awokado trzeba się przyzwyczaić, ja uwielbiam. Ale pierwsze awokado w moim życiu było obrzydliwe i myślałam wtedy, ze nigdy przenigdy więcej :)
      Dobrym przepisem, który potrafi przekonać każdego do tej zielonej rośliny jest guacamole (ale takie zrobione przez siebie w domu, nie kupne) lub jako pasta/"sos" do sałatki: blendujemy awokado (możemy je także rozgnieść widelcem), dodajemy rozgnieciony ząbek lub dwa czosnku, trochę soli morskiej i stewii do smaku. Mnie przekonują bardzo, ale jestem już kompletną maniaczką zielonego jaja.
      Jestem maniaczką wszystkiego co zielone do jedzenia ;)

      Usuń
    2. Muszę spróbować jeszcze raz w takim układzie. :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...