poniedziałek, 3 czerwca 2013

codziennie

fotka własna, nareszcie!
SZEJK BEZ POLOTU
po trochu zieleniny: pietruszka, roszponka, sałata
2 banany
jabłko

Najpierw dokładnie zmiksować zieleninę, potem dodać owoce i miksować aż szejk uzyska naprawdę gładką konsystencję. Jak zwykle zjadać ze smakiem!


Zostałam sama na mieszkaniu przez czerwiec, znalazłam więc sobie nowego współlokatora :) Zawsze to milej we dwoje!

Dołączyłam się do przysiadowego wyzywania Ekocentryczki. I biorę udział w rozdaniu, zdecydowanie polecam, można wygrać fajne naturalne kosmetyki. Z moim szczęściem na pewno się nie uda, ale... ;) Nie spróbuję, to się nie przekonam!
Poza tym gorąco polecam bloga Ekocentryczki, autorka bardzo ładnie pisze o kosmetykach i naturalnej pielęgnacji. Czytam regularnie i mam nadzieję przetestować kilka z tych cudownych mikstur ;). Chciałam też serdecznie pozdrowić Darię, która też mnie podczytuje od czasu do czasu, dzięki czemu czuję się zaszczycona i wyróżniona :)

2 komentarze:

  1. Witam:) Bardzo dziękuję za ciepłe słowa. Podczytuje z przyjemnością. Jako wielbicielka zielonych koktajli chętnie podpatruję przepisy:)
    Powodzenia w robieniu przysiadów!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że można podczytywać z przyjemnością :) Pozdrawiam!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...