wtorek, 7 sierpnia 2012

akcja witaminizacja

Po kilku miesiącach praktycznie zerowego dostępu do komputera i internetu (oprócz facebooka, niech żyje play!), wracam. Komputer nadal krzyczy o wymianę dysku twardego, ale pozbywając się z niego wszystkich ważnych danych i zainstalowaniu najprostszego systemu z możliwych jakoś daje radę.
Tegoroczne wakacje chociaż jeszcze się nie skończyły mogę zaliczyć do najbardziej udanych. I mimo, że teraz czeka na mnie nauka i miesiąc ciężkiej harówki, w ogóle mi to nie przeszkadza. Odwiedziłam Włochy, gdzie poznałam świetnych ludzi i odpoczęłam, nabrałam też przekonania do obranej przeze mnie wcześniej drogi weganizmu. Chociaż przyznaję się, że przez te 10 dni zajadałam się lodami i pizzą, po prostu nie byłam jeszcze gotowa na weganizm w podróży. Nie mam do siebie o to żalu ani pretensji. Byłam na miesięcznych praktykach w najpiękniejszym polskim mieście, ćwiczyłam jogę i spożywałam napoje wyskokowe ;) Wszystko układa się świetnie, mimo kilku gorszych dni których dzisiaj żałuję. A teraz postanowiłam zrobić porządek ze swoim otoczeniem i życiem, pozbyć się niepotrzebnego bagażu przedmiotów, uczuć i wspomnień. Na szczęście mogę to zrobić dzięki wspaniałym ludziom, którzy są blisko mnie!
Niestety, przez wakacje mój super zdrowy ( ;) ) tryb życia podupadł i czuję się teraz jak śmietnik. Znowu dokucza mi zgaga, przytyłam, straciłam smaki i jestem cały czas zmęczona... Dlatego też postanawiam rozpocząć Akcję Witaminizację i przez najbliższy miesiąc poić się najróżniejszymi green smoothie, jeść surowo, ćwiczyć i cieszyć się życiem (w przerwach od biochemii). I wiem, że dam radę wprowadzić te zmiany na dłużej :) Wypróbuję "drinki" od Victorii Boutenko!
Co więcej, mam zaplanowane kilka niesamowicie ważnych spotkań, które mam nadzieję pomogą mi ukształtować moje spojrzenie na siebie i świat. Czuję że się zmieniam, czuję że na lepsze. I tak być powinno :)

A już w niedzielę jadę na "Surowo-rozwojowe warsztaty Spectrum Rozwoju" pogłębiać wiedzę o RAW, CUDzie i o sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...